19-06-2011

R.I.P. Big Man


Ze vallen helaas de laatste tijd met de bosjes om. Het eerste wat ik vanochtend las op mijn standaard teletekst rondje was dat Clarence Clemons - al 40 jaar de saxofonist van Bruce Springsteen's E-Street Band - is overleden aan de gevolgend van een beroerte. Treurig, heel treurig nieuws. De beste man was na The Boss zelf namelijk de grootste ster van het gezelschap met zijn karakteristieke solo's. Mijn wens om ze eens samen live aan het werk te zien valt ook meteen in duigen.

Hier Thunder Road, misschien wel mijn favoriete Springsteen nummer.

"It's a town full of losers, and I'm pulling out of here to win"

Wel honderd keer gehoord denk ik, maar nog steeds kippenvel op dat moment.

Hieronder Clarence in actie op Pinkpop 2009.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten